onsdag 6 oktober 2010

äntligen klar..

.. men en grej vi håller på med i Director. Har börjat fatta hur det fungerar nu. Och nu orkar jag inte börja med något nytt för lektionen slutar snart och jag är hungrig! sååå... medans jag väntar på bättre tider gör jag den här:

42 frågor om en bästavän

1. Vad heter hon?
Linda "Sälen" Ståhlgren
2.Hur gammal är hon? haha aa det undrar jag också.. (16)
3. När träffades ni sist? sitter bredvid henne nu.
4. Vad har hon för hårfärg?
det är typ.. brun/blond.
5. Brukar hon färga håret? mja.. det gör hon
6. Vilka färger har hon haft? Brunt, blond och ngt mittemellan, som nu :)

7.Vad har hon för parfym? ingen aning..

8. Är hon galen ? HAHA nej, lugn som en sten. eller inte..
9. Vad är erat bästa minne? oj.. måste jag välja?
10. Har ni många minnen ihop? jättemånga! :)
11. Vart bor hon? kvill dit ingen vill.
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nix, längsta är väl.. öland xD
13. Är du avundsjuk på henne? ajjemäään, vill bli som henne :'D
14. Vad heter hennes syskon ? Cristofer och Daniel
15. När träffades ni första gången? skolan. i 7an :)
16. Hur träffades ni? skolan... frågade om hon och evelina skulle med till stan och det va väl första gången vi pratade tror jag? haha..

17. Vad går hon i för sporter? har spelat fotboll men nu är det inget :p
18. Vad brukar hon göra på helgerna?  Den sjuka ungen åker och badar på öland..
19. Göra efter skolan? åka hem, eller leka med mig ... JÄÄÄÄÄÄ :D
21. Har ni pussats? hemligt ;)
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? nej.. haha vill ju inte ljuga :o

23.Har hon fräknar?
nää
24. Har ni kollat på film någon gång? ohja!
25. Har ni bråkat någon gång? nej, inte ens tjaffsat så det är väl på tiden snart?! :)
26. Har ni sovit i samma säng? jag vet inte? haha
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? HAHAHAHA nästan varje dag faktiskt! :'D
28. Har du sett henne gråta? aah
29. Vad gjorde du då? började också gråta, haha och kramade om henne
30. Har du sett henne vara riktigt arg? nja..nä.. eller lite iaf.
31. Har hon sett dig gråta? jaa
32. Vad ska ni göra i sommar? sommar? först taggar vi vinter.. -.-
33. Har hon svikit dig någon gång? när hon åker till öland varje helg, annars inget :D
34. Har ni pratat i telefon någon gång? haha aa, rekordet är väl ett par timmar, när vi övade inför avslutningen, haha sjukt kul!
35. Vad skulle du göra om denna personen dog ?
återuppliva henne bums.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? nix. vi har planerat att ta bort varandras nummer inom 4 år. jooo men det är väl klart vi kmr vara!
37. Älskar du henne ? hähä näää.. ;)
38. Vad är det bästa med henne ? alltid så förbannat glad!
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? inte ett pess. eller jo, byter skåp för hon slår alltid upp det på mig haha
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? bjude på en halv fralla kanske.. kanske ;) hähä
41. Hur ser hennes klädstil ut? svårt att beskriva, men jag gillarT! :D
42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig?
JÄÄÄÄÄ, hon har inget val! 
 

nu blev det ju massa hopp och skit här, men det går inte att ändra. Eller jag orkar inte göra det, är fortfarane hungrig. Så nu ska jag tvinga med mig ngr till fiket. hej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar