fredag 17 september 2010

taggar skolfoto..

..nej! inte direkt. Hela klassen är faktiskt i skolan idag, och det är inte varje dag!

Sitter med PS just nu, och det går åt.. så tur att vi skulle blogga lite nu, annars vet man inte vad som kunde hänt med datorn. Vi håller på att göra hemsidor och atister. Jag valde Björn Rosenström. går ju sådääääär.. Har iaf lyckats göra en sträckgubbe utav honom.

Jag tänkte lägga upp lite bilder som vi tog förrförra veckan, men jag hittar de inte nu, haha och orkar inte fråga för 486465 gången vart jag gjort av de, så de kmr upp en annan dag. När jag kmr hem kanske, för har gjort om några bilder.
Får väl lägga upp något annat då, så det får bli min otroligt fina sträckgubbe! :D
OCH det gick inte heller.... neeehheeeee ... det här är verkligen min dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar