fredag 3 september 2010

Nämen, en blogg!

Nu är jag alltså inne på min 3de blogg. De andra blev för stora så fick lägga ner de, eller hur det nu va..
Jag har gått i mp10 i Vetlanda i 2 veckor nu, och trivs riktigt bra! Den ända är ju att media ligger väldigt off, 375 steg ifrån skolan, och har bara lunch där uppe. Men i 2an tror jag att vi kommer va uppe in the real world lite mer. Men det är ju ändå här nere som allt händer. Det är här coolingarna håller till.

Just nu har vi 2 utbytesstudenter här, ifrån spanien. Har läst spanska i 3 år, men det hjälpter ju inte för kan fortfarande bara säga typ, "hej, vad heter du?"

På den här bloggen kommer jag att lägga upp lite småsaker, vad vi gör på media och olika arbeten kommer läggas upp här.

Vill ju inte skryta dåvaaah, men våran klass vann ju hela skiten ute i Aspö, så ni kan ju lista ut vem som kommer vinna studentkampen om 3 år. SÅ NU TAGGAR VI, MP10.. i 3 år.. 

1 kommentar: