onsdag 22 december 2010

Sammanfattning av första terminen

Jag antar att jag måste skriva att det har varit bra, för att lärarna läser det här. Nej men det har varit riktigt bra! Skulle inte kunna tänka mig att gå något annat. Jag har faktiskt aldrig kännt att jag inte orkar gå till skolan... förutom varje dag, men sen när man har klivit upp ur sin varma sköna säng och vaknat till, då är det inga problem längre.
Det finns en tråkig grej bara, att Niklas ska sluta. Han som vi har träffat 4 dagar i veckan, minst! Men men, vi får hoppas att han kan klara sig utan oss, haha.

Vi har jobbat väldigt mycket i Director också, vilket jag tycker är jätteroligt. I början när man inte riktigt kunde det programet var det lite segt, men nu när man kan det viktigaste och det man använder så är det faktiskt riktigt roligt och skulle vilja jobba mer i det. Synd att vi inte kommer göra det så mycket nu efter jul. Men vi får tjata lite på Fredrik så kanske det blir lite grann iallafall.

Det kommer bli ett riktigt bra avslut på den här terminen iallafall, vi slutar snart lektionen, sen blir det gröt och efter det lekar. Det är verkligen våran grej! Sen ikväll avslutas allt med ett snödisco!

Gott nytt jul och god år på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar